A. Le Coqi õlu Alexander Dunkel nimetati lahjade alkohoolsete jookide seas 2017. aasta edukaimaks uueks tooteks
Varasemad uudised
Turu-uuringute ettevõte Nielsen valis juba kümnendat korda Eesti turu kõige edukamaid uusi tooteid. Meie suureks rõõmuks tuli lahjade alkohoolsete jookide kategoorias võitjaks A. Le Coqi tume lager-tüüpi õlu Alexander Dunkel. See on kauni sügavpruuni värvusega eriliselt kerge tume õlu, milles on 4,2% alkoholi ning mille sametises maitses on tunda nii mõõdukat magusust kui ka kerget aromaatset humalat.
„Igal aastal tuuakse toiduainete, jookide ja laiatarbekaupade kategooriates turule tuhandeid erinevaid uudistooteid, mis tarbijate tähelepanu saavutamiseks omavahel konkureerivad. Kümne aasta jooksul kõige populaarsemaid ja tarbijate suurimat tähelepanu pälvinud tooteid valides oleme kõige lähemal sellele, missugused trendid turul praegu valitsevad. Olen kindel, et edu tuleb objektiivselt mõõta nii juba tehtud töö hindamiseks kui ka selleks, et tulevikus võitjate ridadesse püsima jääda. Õigesti öeldakse, et alati tuleb püüelda vähemalt kuu poole ja võimalikku ebaedu mitte karta, sest kaotada pole nagunii midagi,“ rääkis Nielseni Balti riikide juht Ilona Lepp.
Nielsen uurib ja hindab igal aastal 18 kõige olulisemat toidu- ning majapidamiskaupade kategooriat alates piimatoodetest ja lõpetades majapidamistarvetega. Esmalt tehakse kindlaks kolm kõige enam müüdud uudistoodet, mida seejärel hindavad ka ostjad. Käibeandmete ja tarbijate hinnangute põhjal koostatakse indeks, mis näitabki, missugune toode on aasta edukaim. Edukaimaid uudistooteid valitakse alates 2008. aastast.
Nielseni korraldatud uuringu ja teiste kategooriate võitjate kohta saab lähemalt lugeda siit.