Eesti suurim joogitootja alustab Angry Birds kaubamärgi all troopilise koola maitselise karastusjoogi tootmist. A. Le Coq on ainuke ettevõte Eestis, kellel on õigus selle kaubamärgi kasutamiseks joogisektoris.
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on Angry Birds kaubamärgi puhul tegemist väga kuulsa brändiga, mille kasutusõiguste saamiseks ja nõudmiste täitmiseks tuli ettevõttel läbida mitmed tingimused. “Kogu toote väljatöötamisprotsess kestis ligi aasta, kus joogi maitse, pakendikujundus ning –valik tuli eelkõige kinnitada litsentsiomaniku Rovioga,” lausus Noop.
Noop usub, et uus karastusjook osutub tarbijate seas väga populaarseks ühelt poolt tänu tuntud kaubamärgile ja teisalt tänu joogi maitsele. “Angry Birds karastusjook esindab turul täiesti uut troopilise alatooniga koola maitset. Koolajookide mahuline osakaal Eesti karastusjookide turul moodustab Nielseni viimase perioodi andmetel veidi üle 38%, mis näitab, et koola maitse meie tarbijatele meeldib ja on vastuvõetav,” ütles Noop. Samuti on ettevõttel olemas varasem kogemus koolajookide segmenti sisenemisel, kus kolm aastat tagasi turule toodud RC Cola on tänaseks saavutanud koolasegmendis tugeva teise positsiooni. “See annab aluse uskuda, et ka Angry Birds karastusjooki saadab meie turul suur menu ning troopiline maitsenüanss lisab joogile veelgi erilisust,” ütles Noop.
Esimest korda lansseeriti Angry Birds karastusjook aasta alguses Soomes, mida saatis väga suur müügiedu. Lisaks Eestile tuuakse lähiajal „vihaste lindudega“ koolajoogid turule ka Lätis ja Leedus. Angry Birds karastusjook tuleb müügile 0,33 liitrises purgis ning 1,5-liitrises pudelis.
Angry Birds on tuntud kaubamärk kogu maailmas, mis sai alguse Soome ettevõtte Rovio poolt loodud arvutimängust 2009. aastal. Tänaseks on kaubamärk saavutanud Disney ja Hello Kittyga võrdväärse tuntuse kogu maailmas. Angry Birds kaubamärgi kasutamise ainuõigused joogisektoris kuuluvad vaid A. Le Coqile ning teistele tema ettevõtte Olvi OYJ kontserni kuuluvatele ettevõtetele.