A. Le Coq toob turule uue long drink’i G:N Safari Sunrise, mille purgi on kujundanud tunnustatud kunstnik Navitrolla. Müügile tuleb 600 000 kunstniku loominguga purki.
A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on see juba teine kord, mil ettevõte kasutab toote pakendi juures kunstnike loomingut. „Eelmisel aastal andsid omanäolise kujunduse A. Le Coq Premium õllepurkidele Eesti noored disainerid ning seekord oli meil hea võimalus G:N Safari Sunrise purgi kujundamisel teha koostööd Eesti ühe omanäolisema kunstniku Navitrollaga,” ütles Noop. Noop lisas, et nüüd on igaühel võimalik poest endale koju osta mõistliku hinna eest killuke kuulsat Navitrolla kunsti.
Noop leiab, et lisaks maitsele mängib toote juures olulist rolli ka pakend, mis mõjutab esmase ostuotsuse tegemist. „A. Le Coq on läbi aastate panustanud toote maitse arendusele lisaks ka pakendi arendusse ning otsinud erinevaid viise ja võimalusi selle atraktiivsemaks muutmiseks,” kommenteeris Noop.
G:N Safari Sunrise long drink on kerge suvine sidruni-, grenadilli- ja mandariini maitsega kokteil. Joogi soovituslikuks hinnaks poes on 16,90 – 17,90 krooni. Toote müügimahuks on planeeritud 2010-ndal aastal 600 000 purki, mis pinnalaotusena moodustavad üle 1,9 ha suuruse ala Navitrolla loomingut.
A. Le Coq on Eesti long drink´ide turuliider. Nielseni jaekaubandusuuringu andmetel hõivas perioodil aprill-märts 2010 ettevõte 62,7% long drink’ide mahulisest turust. A. Le Coq’i long drinkide tooteportfellis on lisaks uuele G:N Safari Sunrisele veel Cosmo, Mai Tai, Green Lime, Mohhiito, Safari ja Grapefruit.