A. Le Coq toob turule oma esikbrändi Premiumi uudsetes 3D piltidega nelipakkides koos 3D prillidega, mis võimaldavad pakendi kujundust näha ruumiliselt. Ettevõtte jaoks on tegu innovatsiooniaastast inspireeritud uutmoodi lähenemisega tootearenduses.
AS A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul inspireeris tänavune innovatsiooniaasta mõtlema tootearenduses niiöelda kastist väljapoole. „Nii nagu innovatsiooniaasta põhisõnumiks on uute ideede, loova mõtlemise ja teistmoodi tegutsemise aasta, siis valisime ka ise uutmoodi lähenemise ning andsime Premiumi pakendile täiesti uue mõõtme,” ütles Noop. Ta lisas, et kuna Premium on Eestis enimmüüdud õlu, siis on loomulik, et ettevõte püüab igal aastal täiustada kas toodet või tema pakendit uute lahendustega.
Noobi hinnangul on loomingulises mõttes nii õlle kui ka 3D kontseptsiooni puhul oluline ruumilisus ja pisiasjade hoomatavus. „Ka õlle juures mängivad suurt rolli erinevad aspektid ja miks mitte ka dimensioonid, näiteks õlu ei ole ainult maitse, vaid ka värv, aroom, vaht ja palju muud eripärast,” kirjeldas Noop.
Noobi sõnul on toideainetööstuses innovatsioon seda olulisem, sest kõik brändid aja möödudes teatud määral ammenduvad ja juba teistmoodi pakend annab tootele uue hingamise. „Tootjate üha tihenevas konkurentsis ei tohi toode AS A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul inspireeris tänavune innovatsiooniaasta mõtlema tootearenduses niiöelda kastist väljapoole. „Nii nagu innovatsiooniaasta põhisõnumiks on uute ideede, loova mõtlemise ja teistmoodi tegutsemise aasta, siis valisime ka ise uutmoodi lähenemise ning andsime Premiumi pakendile täiesti uue mõõtme,” ütles Noop. Ta lisas, et kuna Premium on Eestis enimmüüdud õlu, siis on loomulik, et ettevõte püüab igal aastal täiustada kas toodet või tema pakendit uute lahendustega.
Noobi hinnangul on loomingulises mõttes nii õlle kui ka 3D kontseptsiooni puhul oluline ruumilisus ja pisiasjade hoomatavus. „Ka õlle juures mängivad suurt rolli erinevad aspektid ja miks mitte ka dimensioonid, näiteks õlu ei ole ainult maitse, vaid ka värv, aroom, vaht ja palju muud eripärast,” kirjeldas Noop.
Noobi sõnul on toideainetööstuses innovatsioon seda olulisem, sest kõik brändid aja möödudes teatud määral ammenduvad ja juba teistmoodi pakend annab tootele uue hingamise. „Tootjate üha tihenevas konkurentsis ei tohi toode kindlasti tähelepanuta jääda, seega on pildis püsimiseks oluline pingutada ja mida innovaatilisemad on ideed, seda suurem on edu tõenäosus,” lisas Noop.
Uuringufirma AC Nielseni andmetel hõivas Premium perioodil juuni-juuli 2009 kohalikust õlleturust 14,3% olles jätkuvalt enimmüüdid õlu Eestis. Tarmo Noobi sõnul on langeval õlleturul just Premium õlu aidanud kasvatada ettevõtte turuosa.