Uuringu firma AC Nielseni andmetel tõusis A. Le Coq Premium jaekaubanduses enimmüüdud õllebrändiks, edestades eelmisel aastal jaekaubanduses õlleturu liidripositsiooni hoidnud Saku Originaali turuosa juuli lõpuks juba 28% võrra.
A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi jaoks on tulemused väga rõõmustavad, kuna Premiumi enimmüüdud õllebrändiks muutmine oli ettevõtte jaoks üks põhieesmärke. „Mäletan hästi kolm aastat tagasi öeldud sõnu, kus lubasime muuta Premiumi Eesti enimmüüdavaks õllebrändiks. Tänaseks oleme selle saavutanud,” on Noop tehtud tööga rahul.
Noobi sõnutsi on Premiumi edu taga pidev innovaatilisus, mis algas 2005. aastal õllele uue maitsenüansi andmise ning Eesti esimese fooliumkattega purgi kasutuselevõtmisega. „Paari aastatagune uuenduskuur ning sel suvel Premiumile tehtud Extra Cold serveerimise kontseptsiooni turuletulek on kindlasti turuosa võidu taga,” kommenteeris Noop.
AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premiumi turuosa jaekaubanduses alates selle aasta algusest olnud liidripositsioonil ning vahe turu teise brändi Saku Originaaliga on järk- järgult kasvanud. Juulikuu lõpu tulemuste põhjal on Premium sooritanud aastaga 17%-lise tõusu, saavutades sellega kindla liidripositsiooni ning jõudes jaekaubanduse õlleturul 14,8%-lise turuosani. Pikka aega õlleturul esibrändi kohta hoidnud Saku Originaali jaekaubanduse turuosa on Nielseni andmetel langenud aastaga 10,2% ning saavutanud juuni-juuli seisuga 11,5%-lise turuosa.
A. Le Coq Premium on kerge ja mahe kvaliteetõlu, mille retseptuur ja maitse on püsinud muutumatuna alates 1999. aastast. 2005. aastal täiustati A. Le Coq Premiumi retseptuuri erihumalatega, mis parandasid õlle vahu omadusi ning muutsid selle veelgi täiuslikumaks. A. Le Coq Premiumi müüdi 2007. aastal 18,3 miljonit liitrit.