Uuringufirma AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premium jaekaubanduses enimmüüdud õllebränd, edestades juba 2008. aasta algusest selgelt kõiki teisi konkureerivaid õllebrände.
AC Nielseni oktoobrit ja novembrit käsitleva uuringu andmetel on A. Le Coq Premiumi turuosa jaekaubanduses alates 2008. aasta algusest olnud liidripositsioonil ning vahe turu teise brändi Saku Originaaliga on järk- järgult kasvanud. A. Le Coq Premiumi turuosa on oktoobri ja novembri müügi näitajatelt Saku Originaali turuosast ligi poole võrra suurem.
A. Le Coq Premium on oktoobri-novembri lõikes sooritanud aastaga 15%-lise tõusu, saavutades sellega kindla liidripositsiooni ning jõudes jaekaubanduse õlleturul ligi 13 %-i turuosani.
A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on A. Le Coq Premium kogu A. Le Coq’i õllede portfellis kõige suurema osakaaluga, moodustades ettevõtte kogu õllemüügist 35%. „Võrreldes 2007. aasta müügitulemustega on Premiumi müügiliitrite maht pisut tõusnud, mida loeme praegust majandussituatsiooni arvestades ning õlleturu üldist langustendentsi silmas pidades väga heaks tulemuseks,” kommenteeris Noop. „Hoiame Premiumit pidevas arengus ning teeme tugevat tööd nii turunduse kui pakendi innovatsiooniga,” ütles Noop. Noobi sõnul on ettevõttel ka tänavu plaanis uuendusi nende esikbrändi Premiumi osas.
Ettevõtte 2008. aasta kogumüük oli 125, 17 milj. liitrit, mahuliselt on kasvanud A. Le Coq’i õllede ja siidrite segment. Teiste segmentide müügid on jäänud võrreldes 2007.a. müükidega samaks või mõnevõrra langenud. Vähenenud müükide põhjuseks peab Noop üldise tarbimise langust ning kehva ilmaga suve.