Uuringufirma AC Nielseni andmetel on A. Le Coq’ist saanud Eesti suurim õlletootja, edestades detsembri ja jaanuari andmetel selgelt kõiki konkureerivaid õlletootjaid.
AC Nielseni detsembrit ja jaanuari käsitleva jaeturu-uuringu andmetel on A. Le Coq õllede turuosa jaekaubanduses 2009. aasta jaanuari lõpuga olnud ilmselges ülekaalus, edestades seni Eesti õlleturuliidri kohta hoidnud Saku Õlletehase turuosa nii rahalises väärtuses kui liitrilises mahus.
A. Le Coq õllede turuosa on detsembri-jaanuari lõikes sooritanud aastaga 10%-lise tõusu, saavutades sellega kindla liidripositsiooni ning jõudes jaekaubanduses 41%-se turuosani.
A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on sellised tulemused ettevõtte jaoks enam kui rõõmustavad. „Õlleturu liidriks saamine pole meile kunagi olnud eesmärk omaette, kuid kindlasti me väga rõõmustame nende tulemuste üle,” ütles Noop. Noop lisas, et raske majandussituatsioon annab saavutatud headele tulemustele ja liidripositsioonile veel täiendava lisaväärtuse.
Kui varasemalt on A. Le Coq juhtinud õlleturul nii premium-segmenti A. Le Coq Premiumiga kui super-premium segmenti A. Le Coq Specialiga, siis nüüdseks on liidristaatus laienenud kogu õllesegmendile.
Noobi sõnul olid sellised tulemused ka etteaimatavad. „Õlu on ainukene tootegrupp, mis on järjepidevalt meie kogumüügis kasvanud ning varem või hiljem pidi ka see tulemusi andma,” lausus Noop. Eriti oluliseks peab ettevõtte juht A. Le Coq õllede müügikasvu ka 2008 aastal, mil kogu turg tervikuna langes.
Noop on endiselt veendunud, et edu taga on järjepidev keskendumine A. Le Coq Premium brändi arendamisele. „Oleme püüdnud olla Eesti õllekultuuris suunarajaja ja pakkuda igal aastal uuendusi, mis võiks õllele mingi uue väärtuse anda”, iseloomustas Noop. Nii tõi A. Le Coq esimesena turule fooliumkattega purgi, keeratava korgiga pudeli ning loonud õllekultuuri edendamiseks erinevaid õlletüüpe.