Käesoleva aasta märtsis turule tulnud A. Le Coq’i kääritatud kalja on nelja kuuga müüdud ühtekokku ligi 1,5 miljonit liitrit, ületades selle tulemusega aastase müüginumbrite prognoosi. Uuringufirma Nielsen andmetel moodustas A. Le Coq’i kääritatud kali perioodil aprill-mai ligi poole kogu kaljaturu rahalisest müügist ja suurendas ettevõtte mahulist turuosa karastusjookide segmendis 34,6 %-ni.
A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on näidanud kääritatud kali fenomenaalseid müügitulemusi. „Esimese kolme müügikuuga hõivas kääritatud kali karastusjookide mahulisest turust 9,2 protsenti, edestades konkureerivaid kaubamärke ligi kümnekordselt,” ütles Noop.
Noobi sõnul on kalja müük suvekuudel jätkunud samas tempos. „Juunis ja juulis on andnud suure panuse kääritatud kalja müügimahtudele suvised rahvaüritused, näiteks Õllesummeril ja laulupeol müüdi ühtekokku ligi seitse tuhat liitrit lahtist kalja,” lisas Noop.
Uuringufirma Nielsen andmetel oli A. Le Coq perioodil aprill-mai 2009 ainuke viiest suuremast karastusjookide tootjast, kellel õnnestus võrreldes möödunud aasta sama ajaga oma turuosa ja müügiliitreid kasvatada, hõlmates 34,6% karastusjookide turust. Ettevõtte sõnul tingis hüppelise kasvu kääritatud kalja müügiedu.
Tarmo Noobi hinnangul suurendas A. Le Coq’i kääritatud kalja turule tulek märkimisväärselt kalja tootekategooria üleüldist populaarsust. „Märtsis prognoosisime aasta lõpuks kogu kaljaturu kasvu kuni 25%, kuid see sai ületatud juba aprillis ja mais, mil kalja mahuline müük suurenes möödunud aastaga võrreldes 34%,” ütles Noop.
A. Le Coq’i kali on traditsioonilisel kääritamise meetodil kvaliteetsest odrast ja rukkist valmistatud naturaalne kali, mis on saadaval 0,5-liitrises klaaspudelis ja 1-liitrises PET pudelis.