Eesti suurim joogitootja A. Le Coq plaanib jõuliselt kasvatada oma turuosa koolajookide segmendis, tuues turule uue kofeiini ja guaraanat sisaldava koolajoogi RC Cola Kick.
A. Le Coqi sisenemisest koolaturule on möödas pea aasta. Ettevõtte on aasta lõpu seisuga võitnud Nielseni andmetel 11,5%-lise osakaalu koolajookide segmendis ning ületanud aastaks püstitatud eesmärgid.
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul oli turule sisenemisel kahtlejaid palju ning suurt edu koolasegmendis RC Colale ei ennustatud. “Uude kategooriatesse sisenemisel seame omale eesmärgiks tõusta turuliidriks või saada tugevaks teiseks, mille me oleme koolasegmendis ka tänaseks saavutanud,” ütles Noop. Ta lisas, et investeering koolaturule sisenemiseks on igati ära tasunud ning põhikonkurent Pepsi on edukalt seljatatud.
Noobi sõnul tagasid edu uude segmenti sisenemisel kolm olulist kriteeriumit. “Esiteks on RC Cola ainuke Eestis toodetud koolajook, teiseks on meil eristuv turundus ja distributsioon ning kolmandaks on RC Cola bränd tuntud kogu maailmas,” lausus Noop.
Noobi sõnul jääb A. Le Coqi turuosa Nielseni andmetel eelmise aasta seisuga koolaturul 11,5%ni ja soov on turuosa kasvatada veelgi, mistõttu toodi turule uue guaraanasisaldusega karastusjook RC Cola Kick. “Usun, et uus jook leiab kindlasti oma austajaskonna,” on Noop kindel.
RC Cola Kick on täiendava kofeiinisisaldusega koolajook, sest joogis sisalduv guaraana on naturaalselt kofeiini sisaldav vili. Kuna kofeiin on meeli ergutava toimega, sobib uus toode eelkõige neile, kellele meeldib koola maitse ning soov saada täiendavat turgutust. Uudistoode on pakendatud 0,33 liitrisesse purki.