Eesti suurim joogitootja A. Le Coq toob karastusjookide riiulile maailmakuulsa kaubamärgi Hello Kitty, mis on timmitud maasika-vaarika maitseliseks joogiks. Nii Hello Kitty joogi kui ka hiljuti poelettidele jõudnud Angry Birds koolajoogi puhul kuulub kaubamärkide kasutamise ainuõigus joogisektoris A. Le Coq’ile.
Hello Kitty on maailmakuulus kaubamärk, mis on kõige populaarsem väikeste tüdrukute ja nooremate tütarlaste seas, kuid millel on fänne täiskasvanud naisteni välja. „Erinevaid Hello Kitty jooke on maailmas toodetud palju, meie väljakutseks oli luua jook, mis sobib Eestisse ja leiab üles oma fännid,“ ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Noop prognoosib, et uus karastusjook saab tänu oma roosale välimusele ja magus-hapukale maasika-vaarika maitsele popiks eeskätt just tüdrukute seas. “Näiteks Soomes, kus Hello Kitty karastusjook tuli müügile juba 2010. aastal, on see kõige popimaks saanud just nimetatud sihtrühmas,” ütles Noop ja lisas, et usub Hello Kitty joogi edusse ka Eestis.
Hello Kitty on tuntuim Sanrio kompanii väljamõeldud karakteritest. Valget värvi punase lipsukesega Hello Kitty kiisu sündis 1974. aastal ning tänapäevaks on Hello Kitty‘st saanud üks äratuntavamaid tegelasi ja kaubamärke terves maailmas.
Olvi OYJ kontsernil, kuhu kuulub ka A. Le Coq, on ainsana õigused toota Hello Kitty kaubamärgi alt karastusjooke Eestis, Soomes, Lätis ja Leedus.
Maasika-vaarika maitseline Hello Kitty karastusjook tuleb Eestis müügile augusti esimestel päevadel ning on saadaval 0,5 ning 1,5-liitristes pudelites.