Eesti suurima joogitootja A. Le Coq´i eksport kasvas III kvartalil võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 22%, kokku 17,8 miljoni liitrini. Ettevõtte kogumüük kasvas samal perioodil 7%, jõudes 106,2 miljoni liitrini. Kõige enam suurenes õllede, energia- ja spordijookide ning mahlade müük.
III kvartali müügitulemuste põhjal on A. Le Coq’i tooteportfellis kasvanud oluliselt õllede (kasv 7%), energia- ja spordijookide (kasv 28%) ning mahlade (kasv 14%) müük.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et III kvartali õllegrupi müügiedu taga on ettevõtte jõuline tootearendus seoses 200. juubeliaastaga. “Usume, et suure osa õllemüügi kasvust tagas ettevõtte juubeliastaks vääriliselt kujundatud A. Le Coq Premium ning tarbijate poolt soositud A. Le Coq Special, mis tõstis meie III kvartali õllemahu ligi 40 miljoni liitrini” kommenteeris Noop A. Le Coq’i edukat õllemüüki. Noobi hinnangul on energia- ja spordijookide ning mahlakategooria endiselt suure kasvu taganud tarbija jätkuv eelistamine kvaliteetsete ja maitsvate toodete osas. “Usume, et 1,8 miljoni liitri energia- ja spordijookide ning 9,7 miljoni liitri Aura mahlakategooria läbimüügi taga on pidev toote- ning maitsearendus, mistõttu on meie tooted saanud paljudele lemmikuks,” on Noop kindel segmentide pideva kasvu suhtes.
Veesegmendis müüs ettevõtte esimese üheksa kuuga 10,5 miljonit liitrit vett.