Eesti suurima joogitootja A. Le Coq’i müügimaht oli 2007. aastal 138,1 miljonit liitrit, kasvades 2006. aastaga võrreldes 8,1 %.
Kõige enam suurenes õllede, energia- ja spordijookide ning mahlade müük. A. Le Coq’i müük siseturul tõusis 4,8%, ulatudes ligi 113 miljoni liitrini. Ekspordi maht kasvas mullusega võrreldes 27%, jõudes ettevõtte kogumüügis 24,3 miljoni liitrini.
A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et ettevõtte 2007. aasta müügitulemuste põhjal on A. Le Coq’i tooteportfellis kasvanud oluliselt õllede (kasv 8,4%), energia- ja spordijookide (kasv 31,6%), mahlade (kasv 10,1%) ning long drink´ide (kasv 21,5%) müük. „Eelmise aasta müügitulemustega kindlustasime selgelt oma positsiooni Eesti juhtiva joogitootjana”, hindas Noop aastat kordaläinuks.
Tarmo Noobi sõnul tegi talle enim rõõmu edasiminek õllesegmendis ning oma turuosa suurendamine ja õllemüügi arvestatav kasv. A. Le Coq’i õllede müük suurenes aastaga 8,4%. „Õllemüügis kasvasime isegi enam kui planeerisime ning tulemus on seda rõõmustavam, et õlleturg tegelikult langes ligi kaks protsenti”, ütles Noop. Tarmo Noobi hinnangul saavutati tugev kasv ennekõike premium-õllede segmendis, mis tagas ettevõttele rekordilise 40,6% turuosa (vrdl 2006 a: 37,1%). Noobi sõnul oli tulemuslik ka sisenemine superpremium segmenti. „Kindlasti on üheks müügiedu võtmeks ka A. Le Coq´i juubeliaastaks turule toodud A. Le Coq Special, millel on läinud lihtsalt suurepäraselt,” ütles Noop.
Noobi sõnul võib rahule jääda ka märkimisväärse tulemusega energia- ja spordijookide segmendis. „Täna võib öelda, et sisenemine ernergiajookide turule ja Dynam:t´i turuletoomine oli meie jaoks õige ja edukas otsus”, hindas Noop. Energia- ja spordijookide müük kasvas 31,6% ning kokku ca 2,3 miljonit liitrit. A. le Coq turuosa energiajookide segmendis on 20% ning spordijookide segmendis 75%.
Mahla kategoorias tõusis Aura toodete läbimüük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10,1%. “Oodatust suurem mahlaturu kasv näitab ühest küljest meie inimeste terviseteadlikkust, teisalt aga seda, et kodumaine mahl on au sees”, ütles Tarmo Noop, kommenteerides Aura mahlade 12,9 miljoni liitrist läbimüüki 2007. aastal. Noop lisas, et mahlaturu jõudsale kasvule on kaasa aidanud ka sügisel turule toodud Eesti esimene troopiliste puuviljade mahla saria Aura Tropic, mis tagas ettevõttele 31,9% turuosa.
Ettevõtte ekspordis saavutas suurima osa õlu, mille ekspordimaht ulatus ligi 10 miljoni liitrini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 25%.