Eesti suurima joogitootja A. Le Coq´i kogumüük kasvas I poolaastal võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11%, kokku 69 miljoni liitrini. Kõige enam suurenes õllede, energia- ja spordijookide ning mahlade müük. Ekspordi maht kasvas I poolaastal 24%, jõudes ettevõtte kogumüügis 11,2 miljoni liitrini.
I poolaasta müügitulemuste põhjal on A. Le Coq’i tooteportfellis kasvanud oluliselt õllede (kasv 8%), energia- ja spordijookide (kasv 18%), mahlade (kasv 17%) ning long drink´ide (kasv 31%) müük. A. Le Coq’i juht Tarmo Noop ütles tulemusi kommenteerides, et I poolaasta õllegrupi müügiedu taga on ettevõtte 200. juubeliaastaks pruulitud uue kvaliteetõlle A. Le Coq Special´i turule toomine. “Õlles tegi puhta töö A. Le Coq Special, mille turuletoomine tõstis meie I poolaasta õlle müügimahu üle 25 miljoni liitri,” kommenteeris Noop A. Le Coq’i edukat õllemüüki, mis on olnud keskmisest turukasvust oluliselt suurem. Energia- ja spordijookide suure kasvu on taganud aasta alguses tehtud jõuline sisenemine energiajookide segmenti. “Väga edukaks peame ka energiajoogi Dynami:t turuletoomist, mis kasvatas meie energia- ja spordijookide läbimüügi 1,25 miljoni liitrini,” lisas Noop segmendi 18%-list müügikasvu kommenteerides. Mahla kategoorias tõusis Aura toodete läbimüük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 17%. “Oodatust suurem mahlaturu kasv kinnitab eestlaste terviseteadlikkust ning kodumaiste kvaliteetmahlade võidukäiku,” lisas Noop Aura mahlade 6,7 miljoni liitri läbimüügi kohta I poolaastal. Veesegmendis müüs ettevõtte esimese kuue kuuga 7,2 miljonit liitrit vett, 7%-se müügikasvu on taganud uute lisaväärtustega vee (Aura Aqua Plus) turuletoomine.