Eesti suurima joogitootja müügimaht kasvas käesoleva aasta I poolaastal ligi 69 miljoni liitrini, suurenedes mullusega võrreldes 14%. Esimese poolaasta müügikasvu tagasid õlu (+9%, 29,6 mln l) ja vesi (24%, 4 mln l). Eksport kasvas (kasv 37%) ligi 10,5 miljoni liitrini, põhiliseks ekspordituruks oli Taani.
Tänavu esimese poole aastaga saavutatud müügikasv Eesti siseturul on olnud oluliselt üle ettevõtte ootuste. “Esimese poolaasta müügikasv Eestis on 11%, mis on ületanud meie prognoosid kahekordselt,” lausus Noop. Noop on enim rahul veekategooria kasvuga, mille müük kasvas 24%, jõudes 4 miljoni liitrini.
Eduka müügitõusu tegi ka õllede kategooria. “Jaaniperioodi õllemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga tervelt 33%, mis näitab selgelt, et inimesed on tarbimislainel,” sõnas Noop.
Esimese poolaastaga on kasvanud ka eksport. “Põhiliseks ekspordiallikaks on siider ja gin, mida müüme Taani turule,” lausus Noop ning lisas, et I poolaasta ekspordimaht küündis ettevõttel üle 10 miljoni liitri.