Eesti suurima joogitootja A. Le Coq´i õllemüük kasvas I poolaastal võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 5%, kokku rohkem kui 26 miljoni liitrini. Ettevõtte kogumüük küündis esimesel poolaastal üle 68 miljoni liitri. Ekspordi maht kasvas esimese kuue kuuga 11%, jõudes ettevõtte kogumüügis 12,4 miljoni liitrini.
A. Le Coq’i juhile Tarmo Noobile teeb heameelt tõsiasi, et hoolimata ennustustest õlleturu langusest, on A. Le Coq’i õllede müük kasvanud. „Peame oma ettevõtte tugevuseks pidevat innovatsiooni õllede tootearenduses ning näeme, et see on end ära tasunud. Selle suve alguseks uudse õlleserveerimise kontseptsiooni Extra Cold ning Eesti esimese dry-tüüpi õlle turuletoomine on tarbijate poolt omaks võetud, mis on viinud meie õllemüügi üle 26 miljoni liitri,” kommenteeris Noop A. Le Coq’i edukat õllemüüki. Noobi hinnangul ei ole kehtestatud müügipiirangud A. Le Coq’ile negatiivset mõju õllemüügis avaldanud.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga jäid ettevõtte teiste segmentide kodumaised müügimahud samale tasemele või langesid veidi. A. Le Coq müüs siidrisegmendis 1,8 miljonit liitrit, long drinkide segmendis ulatus müüginumber ligi 5,4 miljoni liitrini.
Aura mahlu ja mahlajooke müüdi 6,5 miljonit liitrit. Aura vee müügimaht oli 5,4 miljonit liitrit.