Uuringufirma Nielsen andmetel oli augustis ja septembris Eesti õlleturul enimmüüdud toode A. Le Coq´i pindises purgis õlu Alexander. Kaubamärgi mahuline turuosa kasvas võrreldes möödunud aasta sama ajaga ligi 100%. Oma ajaloo ühe suurima, 8,6%-lise turuosaga seljatas Alexander esmakordselt ka peamise konkurentbrändi Saku Rocki.
A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi sõnul on alates 1993. aastast tooteportfellis olnud Alexander kõige kiiremini tõusnud bränd, mille positsioon on olnud stabiilselt hea ning alates 2009. aasta algusest järjepidevalt kasvanud. Alexander on oma kevadel turule toodud pindise pakendiga müüduim toode Eestis, enim ostetud bränd on aga jätkuvalt A. Le Coq Premium. Noobi hinnangul tähistab Alexandri pikaajaline turulolek ja möödumine tema konkurentbrändist Saku Rockist selle õlle kvaliteetset ja jätkusuutlikku retseptuuri ning regulaarseid pakendiuuendusi. „Alexander on täna selgelt üks juhtivaid tooteid kogu premiumõllede segmendis,” kinnitas Noop.
Noobi hinnangul on Alexandri eduka kasvu üheks põhjuseks A. Le Coq’i poolt kevadel esmakordselt Eesti turule toodud unikaalne pint-pakend. „Õllesõpradele meeldib pint-pakend just oma optimaalse suuruse tõttu ning ma usun, et see pakend leiab järgijaid ka teiste õlletootjate seas,” ütles Noop. A. Le Coq’i pindine õllepurk võrdub 0,568 liitriga.
„A. Le Coq on läbi aastate olnud Eesti õlleturu trendide looja ja uute innovaatiliste lahenduste pakkuja,” lausus Noop. Noop rõhutas, et ettevõttele on ülioluline pidevalt oma toodangut ning pakendeid uuendada ning tarbijatele innovatiivseid lahendusi luua. „Pindine pakend, esimene purgi kuuspakk, esimene hügieenikaitsega purk, esimene pudeli põhjaga avatav keeratav kork ja tootepõhiselt ka esimene ale- ja esimene stout-tüüpi õlu on vaid mõned uuendusmeelsed arendused, millesse oleme panustanud,” loetles Noop.
Nielseni tulemuste kohaselt tõusis augustis ja septembris A. Le Coq taas Eesti õlleturul esimeseks nii liitrilises kui ka rahalises mahus, mil ettevõtte hõivas 39,9 protsenti mahulisest ja 41,3 protsenti rahalisest turuosast. Eesti müüduim õlu on jätkuvalt A. Le Coq Premium, mis hõivas Eesti õlleturul augustis-septembris suurima, 13,7 protsendise mahulise turuosa. A. Le Coq esindab Eestis ka Heinekeni kaubamärki.
Noobi sõnul on A. Le Coq’i ja Saku tihe rebimine oma positsiooni pärast Eesti õlleturul igavene. „Kord Vestmann all, kord Piibeleht peal, eks see nii hakkabki meil olema,” sõnas Noop.