Uuringufirma AC Nielsen andmetel kuulusid juunis-juulis Eesti enimmüüdud õllede esiviisikusse ainult A. Le Coq’i tooted. Esimese koha saavutas ülekaalukalt A. Le Coq Premiumi purgi kuuspakk.
Juuni-juuli 2009 õllede müügitulemusi kajastava AC Nielsen uuringutulemuste kohaselt juhib A. Le Coq Premium kuuspakk kõikide Eesti õllede edetabelit ülekaalukalt 873,8 tuhande müüdud liitriga, edestades teisele kohale jõudnud A. Le Coq Double Bock’i ligi 40% ja kolmanda koha kandidaati A. Le Coq Disel õlut ligi 50%-ga. Neljanda koha saavutas A. Le Coq Premium nelipakk ja viiendal kohal oli aprillikuus turule tulnud pindine Alexandri õlu.
A Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on esiviisikus esindatud kaks väga erinevat A. Le Coq’i tooteklassi – premium-klassi toodetele sekundeerivad esiviisikus PET-pudelis õlled. “See tulemus peegeldab selgelt A. Le Coq’i põhibrändide tugevust erinevates hinnaklassides ja tarbijaeelistustes,” ütles Noop. Konkurentide premium-klassi õlled asuvad müügitabeli üheksandal ja kolmeteistkümnendal kohal.
AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premium olnud Eesti enimmüüdud õllebränd juba ligi kaks aastat. „Alates 2007. aasta detsembrist on A. Le Coq Premiumi turuosa edestanud suurimaid konkurente kuni kolmekümne protsendiga, mis teeb Premiumist ülekaalukalt Eesti õlleturu tugeva esinumbri,” ütles Noop. Ta lisas, et just A. Le Coq Premium aitab kasvatada langevas turuolukorras ettevõtte turuosa.