Varasemad uudised
Eesti juhtiva joogitootja A. Le Coq’i ekspordikäive kasvas eelmisel aastal 19% tänu siidri ja long-drinki edukale müügile Euroopas, moodustades 14% ettevõtte käibest. A. Le Coq eksportis mullu kokku üle 21 miljoni liitri jooke.
Ettevõtte juhi Tarmo Noobi sõnul näitavad numbrid, et Eesti turul on lagi saavutatud (2012. langes Eesti õlleturg -4% ja mittealkohoolsete jookide turg -5%) ning kasv saab tulla ainult edukast müügist väljaspool koduturgu.
“Jätkame käesoleval aastal eksporti Euroopasse ja uusi turge näeme endistes SRÜ ja ida-bloki riikides,” ütles Noop. Ta lisas, et võtab nendele turgudele täiendavalt tööle ekspordijuhi ning ekspordis panustatakse ennekõike jookidele nagu long-drink ja siider, kus konkurents on oluliselt väiksem.
Noop ütles, et A. Le Coq teeb tööd oma brändide A. Le Coq, Fizz ja Gin Long Drink müügi ja turundusega, allhanke ja private labele osakaal ekspordis on minimaalne. “Uue ekspordijuhi ülesanneteks on uute partnerite leidmine endiste SRÜ ja ida-bloki riikide turgudel,” ütles Noop.